To formuła szkoleniowa oparta na programie Akademii Sprzedaży dla Farmaceuty, ale przeprowadzana w aptece, w dwóch etapach. Rekomenduję ją tym zespołom aptek, które wolą na wiedzę od razu wdrażać w czyn????
Ten warsztat obejmuje część teoretyczną(najczęściej na zapleczu lub wynajętym pomieszczeniu szkoleniowym blisko apteki), a po niej utrwalający praktyczny trening przy I stole z każdym uczestnikiem szkolenia na tzw. „pierwszym froncie”. Czas pracy z każdym farmaceutą jest ustalany indywidualnie, jednak nie krótszy niż 50 minut (w tym 40 minut pracy wspólnej przy pełnym ruchu pacjentów).
Optymalny czas trwania szkolenia to 3 dni po 8 godzin dla jednego, maksymalnie 10-cioosobowego zespołu. To czas, w którym połączymy kompendium wiedzy z praktykami dobrych nawyków przy I stole. Istotne w planowaniu szkolenia jest zapewnienie obecności wszystkich pracowników w aptece. Szkolenie może się odbyć w formule jedno lub dwuzmianowej.
(1 lub 2 zmiany) – zgodnie z programem oraz określonymi potrzebami.
Zbudowanie atmosfery zaufania z każdym farmaceutą w relacji treningowej i zakontraktowanie obustronnych działań i potrzeb.
Diagnoza mocnych i słabych stron każdego farmaceuty podczas pracy z pacjentem w obszarach objętych tematyką szkoleniową.
Analiza wszystkich aspektów komunikacji i sprzedaży farmaceuty przy I stole. Diagnoza trudnych obszarów i praca z ich pokonywaniem.