Pomaga w efektywnej komunikacji z pacjentami, daje wiedzę o typologii ich zachowań i komunikatów. Prowadzi uczestników przez pełen proces sprzedaży w aptece i opiera się na budowaniu wspierających przekonań i postaw farmaceutów przy I stole.
Wspólnie z uczestnikami szkoleń tworzymy wyjątkową społeczność, w której atmosfera sprzyja otwartej wymianie doświadczeń. Warsztaty szkoleniowe nie stresują, a forma grywalizacji i praktyczne case-study pozwalają wypracować nowe pomysły i doświadczenia pogłębiające dobre relacje z pacjentem. Ich wymierną korzyścią jest dobra marka farmaceuty i wizerunek apteki przekładający się na efekty sprzedaży w aptece.
Podczas każdego dnia szkoleniowego (9.00-16.00) zapewniam materiały dydaktyczne, lunch, przerwy kawowe i wspaniałą atmosferę. Wszyscy uczestnicy otrzymają certyfikat.
To zależy tylko od Ciebie. Bo jak mawiał Albert Einstein, szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać innych rezultatów.