AKADEMIA SRZEDAŻY DLA FARMACEUTY

CZYM JEST TA NIEZWYKŁA AKADEMIA? TO:

 

  • 3 dni warsztatów, odbywających się w tygodniowych odstępach jeden po drugim. Odstępy pomiędzy dniami szkoleniowymi to czas na zadania wdrożeniowe, które pozwolą lepiej wykorzystać w praktyce wiedzę ze szkoleń i podzielić się jej doświadczaniem z grupą. Narzędzia on-line, które towarzyszą uczestnikom w trakcie trwania i po akademii, wspierają farmaceutów w budowaniu nowych, trwałych nawyków opartych na metodyce szkoleniowej.
  • Kurs dla każdego pracownika I stołu, ułożony w dydaktyczny i logiczny proces. Oparty na pełnym rozumieniu i doświadczaniu procesu budującego korzyści na linii pacjent – farmaceuta – apteka.

Pomaga w efektywnej komunikacji z pacjentami, daje wiedzę o typologii ich zachowań i komunikatów. Prowadzi uczestników przez pełen proces sprzedaży w aptece i opiera się na budowaniu wspierających przekonań i postaw farmaceutów przy I stole.

  • Zestaw rozwiązań i umiejętności opartych o realne przykłady z życia aptek. To wspólne wypracowywanie pomysłów, mierzenie się z wieloma nawykami, pytaniami i obawami. To praca bez agresywnych technik, wyszukanych sztuczek. To uczenie się efektywnej rekomendacji poprzez zrozumienie całego procesu, który zachodzi między farmaceutą a jego pacjentem.
  • Narzędzia od tzw. leksykonów słów zakazanych w aptece po cieszące się uznaniem tzw. check-listy do pracy z pacjentem.

Wspólnie z uczestnikami szkoleń tworzymy wyjątkową społeczność, w której atmosfera sprzyja otwartej wymianie doświadczeń. Warsztaty szkoleniowe nie stresują, a forma grywalizacji i praktyczne case-study pozwalają wypracować nowe pomysły i doświadczenia pogłębiające dobre relacje z pacjentem. Ich wymierną korzyścią jest dobra marka farmaceuty i wizerunek apteki przekładający się na efekty sprzedaży w aptece.

CO OTRZYMASZ NA MOJEJ AKADEMII?

  • Przegląd tego co już wiesz. I o czym warto zapomnieć, by nauczyć się nowego. Co lepiej pomoże Ci zrozumieć siebie i pacjentów.
  • Zestaw współczesnych i bardzo praktycznych narzędzi do komunikacji z pacjentem.
  • Unikalną praktykę w fantastycznej atmosferze.
  • Wiarę i pasję to pomagania.

Podczas każdego dnia szkoleniowego (9.00-16.00) zapewniam materiały dydaktyczne, lunch, przerwy kawowe i wspaniałą atmosferę. Wszyscy uczestnicy otrzymają certyfikat.

CO Z TEGO WEŹMIESZ DO SWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

To zależy tylko od Ciebie. Bo jak mawiał Albert Einstein, szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać innych rezultatów.

INTERESUJE CIĘ TEN TEMAT? CHCESZ ZAPYTAĆ, O SZCZEGÓŁY? SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ!

DZIĘKUJĘ, ŻE TU JESTEŚ.JAK MOGĘ POMÓC? JEŻELI ZOSTAWISZ MI SWÓJ NUMER TELEFONU, ODDZWONIĘ.
Zostaw numer