JAK POMAGAM?

JAK POMAGAM?

OD CZEGO POWINNIŚMY ZACZĄĆ?

Od zasad. Bo stara chemiczna formuła mówi, że zasady są po to, by nie było kwasów. No to zaczynamy!

JAK POMAGAM APTEKOM I FARMACEUTOM?

Uczę mówić otwartym tekstem i słuchać otwartym sercem.

Z zaangażowaniem. Pasją. Bezgranicznie ufając, że moja praca ma Wam pomóc. Projektuję szkolenia w oparciu o ocean doświadczeń i tysiące godzin szkoleniowych spędzonych na warsztatach i w pracy bezpośrednio w aptekach. Wciąż się ucząc i eksplorując świat farmacji. Dlatego zawsze szkolę w oparciu o kontekst pracy w aptece, diagnozę oczekiwań klientów i uczestników na sali.

CO JEST DLA MNIE NAJWAŻNIEJSZE?

Równanie 5 x N + W = POP

Aby w aptece Nikt Nigdy Nikomu Nic Nie „Wciskał”. Tylko sprzedawał w oparciu o realne pomaganie pacjentowi i autentyczność. Po drugiej stronie tego równania jest Profesjonalna(czyli piękna) Obsługa Pacjenta. Ja wiem, że to możliwe i widzę, jak codzienne, małe kroki przybliżają mnie do tego miejsca. Dołączysz do mnie?

Co poza wiedzą znajdziesz na moich szkoleniach?

Dobrą energię do długotrwałego działania. Wzajemne doświadczanie i uczenie się od siebie. Otwartość i życzliwość. I muzykę, która na moich szkoleniach Wam nie umknie.

Chcę bardzo, aby każdy farmaceuta po szkoleniu choć raz spróbował coś zmienić na lepsze. Zrobił coś inaczej. Wyszedł spoza „aptecznej” ramy.

ILE TRWA DZIEŃ SZKOLENIOWY?

Jeden dzień to 8 godzin wliczając przerwę na obiad i pogaduchy na kawie. Czyli standardowo od godziny 8 do 16. Czas szkolenia dopasowuję do specyfiki szkolonej grupy, ponieważ doskonale znam charakter pracy aptek. I dojeżdżam do Was najbliżej, jak się da.

CO ZAWSZE OTRZYMASZ NA MOICH WARSZTATACH?

Podczas każdego warsztatu otrzymasz wszystko, co konieczne do pracy. Zapewniam niezbędne infografiki i materiały drukowane oraz certyfikat dla każdego uczestnika. W ramach Akademii Sprzedaży dla Farmaceuty i Akademii Zarządzania Apteką magistrowie mogą otrzymać punkty edukacyjne.

Po stronie zamawiającego szkolenie jest dbałość o zorganizowanie lunchu i przerw kawowych. Jeżeli to ważne dla klienta, zajmę się tym osobiście.

Po obu stronach – życzliwa i otwarta atmosfera.