TRUDNE SYTUACJE W APTECE

To jedno- lub dwudniowy warsztat oparty na rozwijaniu umiejętności osobistych farmaceuty w rozwiązywaniu trudnych sytuacji z pacjentem.

Zawiera niemal wszystko, co możesz zrobić, aby w efekcie Twoich przekonań, postaw i zachowań zyskał pacjent, Twoja apteka i Ty.

Co otrzymasz na szkoleniu?

  • unikalną wiedzę, jak dopasować swój styl komunikacji i działania do konkretnych sytuacji w aptece
  • praktykę i własną mapę, jak unikać niewłaściwych sytuacji i reakcji w sytuacjach konfliktowych z pacjentem
  • zestaw przydatnych rozwiązań i praktyk w typowych i nietypowych sytuacjach w aptece
  • trening asertywności
  • „Pomysłownik” czyli jak lepiej radzić sobie z pacjentem i nie zwariować?

Interesuje Cię ten warsztat? Chcesz zapytać, o szczegóły?

Skontaktuj się ze mną!

DZIĘKUJĘ, ŻE TU JESTEŚ.JAK MOGĘ POMÓC? JEŻELI ZOSTAWISZ MI SWÓJ NUMER TELEFONU, ODDZWONIĘ.
Zostaw numer