SZKOLENIE I TRENING REKOMENDACYJNY W APTECE

SZKOLENIE I TRENING REKOMENDACYJNY W APTECE

To formuła szkoleniowa oparta na programie Akademii Sprzedaży dla Farmaceuty, ale przeprowadzana w aptece, w dwóch etapach. Rekomenduję ją tym zespołom aptek, które wolą na wiedzę od razu wdrażać w czyn!

Ten warsztat obejmuje część teoretyczną(najczęściej na zapleczu lub wynajętym pomieszczeniu szkoleniowym blisko apteki), a po niej utrwalający praktyczny trening przy I stole z każdym uczestnikiem szkolenia na tzw. „pierwszym froncie”. Czas pracy z każdym farmaceutą jest ustalany indywidualnie, jednak nie krótszy niż 50 minut (w tym 40 minut pracy wspólnej przy pełnym ruchu pacjentów).

Optymalny czas trwania szkolenia to 3 dni po 8 godzin dla jednego, maksymalnie 10-cioosobowego zespołu. To czas, w którym połączymy kompendium wiedzy z praktykowaniem i projektowaniem dobrych nawyków przy I stole (lub zmienianiem tych niepożądanych). Istotnym w planowaniu szkolenia jest zapewnienie obecności wszystkich pracowników apteki. Szkolenie odbywa się w formule jedno- lub dwuzmianowej.

HARMONOGRAM DNIA SZKOLENIOWEGO

  • SZKOLENIE Z TEORII W APTECE (1 lub 2 zmiany) – zgodnie z programem oraz określonymi potrzebami.
  • KONTRAKT ETYCZNY PRZED TRENINGIEM – Zbudowanie atmosfery zaufania z każdym farmaceutą w relacji treningowej i zakontraktowanie obustronnych działań i potrzeb.
  • OBSERWACJA TRENERA – Diagnoza mocnych i słabych stron każdego farmaceuty podczas pracy z pacjentem w obszarach objętych tematyką szkoleniową.
  • INFORMACJA ZWROTNA/PRACA TRENINGOWA – Analiza wszystkich aspektów komunikacji i sprzedaży farmaceuty przy I stole. Diagnoza trudnych obszarów i praca z ich pokonywaniem.

Co zyskuje farmaceuta po treningu przy i stole?

  • zna swoje mocne strony i obszary wymagające większego nakładu pracy
  • odważnie buduje nawykowe zachowania, poprzez nabyte nowe kompetencje i zaplanowane cele
  • lepiej zarządza swoimi emocjami
  • potrafi ocenić swoją efektywność pracy na własnej skali celów

Trening przy I stole obejmuje zagadnienia:

  • komunikaty werbalne i niewerbalne w sprzedaży farmaceuty
  • obsługę pacjenta w obszarze budowania języka korzyści i kreowania potrzeb
  • sprzedaż komplementarną
  • substytucję w powiązaniu z kreowaniem potrzeb i rozpoznawaniem typologii pacjenta
  • pracę ze strefą impulsową
  • efektywne zamknięcie sprzedaży
  • pracę z własnymi emocjami
  • indywidualne określone przez farmaceutę cele

Interesuje Cię trening w aptece? Chcesz zapytać o szczegóły?

Skontaktuj się ze mną!

DZIĘKUJĘ, ŻE TU JESTEŚ.JAK MOGĘ POMÓC? JEŻELI ZOSTAWISZ MI SWÓJ NUMER TELEFONU, ODDZWONIĘ.
Zostaw numer