To formuła szkoleniowa oparta na programie Akademii Sprzedaży dla Farmaceuty, ale przeprowadzana w aptece, w dwóch etapach. Rekomenduję ją tym zespołom aptek, które wolą na wiedzę od razu wdrażać w czyn!
Ten warsztat obejmuje część teoretyczną(najczęściej na zapleczu lub wynajętym pomieszczeniu szkoleniowym blisko apteki), a po niej utrwalający praktyczny trening przy I stole z każdym uczestnikiem szkolenia na tzw. „pierwszym froncie”. Czas pracy z każdym farmaceutą jest ustalany indywidualnie, jednak nie krótszy niż 50 minut (w tym 40 minut pracy wspólnej przy pełnym ruchu pacjentów).
Optymalny czas trwania szkolenia to 3 dni po 8 godzin dla jednego, maksymalnie 10-cioosobowego zespołu. To czas, w którym połączymy kompendium wiedzy z praktykowaniem i projektowaniem dobrych nawyków przy I stole (lub zmienianiem tych niepożądanych). Istotnym w planowaniu szkolenia jest zapewnienie obecności wszystkich pracowników apteki. Szkolenie odbywa się w formule jedno- lub dwuzmianowej.